Szukaj

Katalog

Producenci

Zapytanie o program

Jeśli nie znalazłeś/aś szukanego programu w naszej ofercie zapytaj o niego a my sprawdzimy jego dostępność i prześlemy ofertę cenową.


Wyślij zapytanie »

Pomoc

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, podzielone na kategorie:

Konto klienta

  1. Po co rejestrować się w sklepie?
  2. Dzięki rejestracji państwa dane są zapamiętane w systemie i przy następnym zamówieniu nie trzeba ich ponownie podawać. W razie wątpliwości co do pufności wprowadzonych danych zapoznaj się z polityką prywatności. Oprócz tego mają Państwo dostęp do historii swoch zamówień oraz uzyskują Państwo dostęp do newselettera z informacjami o nowościach i promocjach w sklepie.
  3. W jaki sposób mogę się zarejestrować?
  4. Aby założyć konto w sklepie czyli się zarejestrować należy przejść do formularza rejestracji i poprawnie wypełnić wszystkie wymagane pola. Po poprawnej rejestracji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
  5. Jak mogę zmienić swoje dane?
  6. Wystarczy zalogować się na swoje konto podając swój e-mail oraz hasło a następnie wybrać opcję edycja danych. Po dokonaniu zmian należy je zapisać. Edycji podlegają wszystkie dane oprócz adres e-mail, który jest jednocześnie indetyfikatorem w sklepie.
  7. Zapomniałem/am hasła do sklepu. Co zrobić?
  8. W przypadku zapomnienia hasła należy podać swój e-mail w formularzu przypominania hasła. Hasło zostanie wysłane na e-mail będący identyfikatorem w sklepie.

Licencje

  1. Czy mogę zwrócić licencje po opłaceniu zamówienia?
  2. Nie. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta. Licencje elektroniczne (ESD) stanowią rzecz niefabrykowalną stanowiącą usługę wykonywaną na rzecz Kupującego. Przed dokonaniem zakupu klient powinien skorzystać z wersji próbnej oprogramowania, aby upewnić się, że oprogramowanie spełnia wszystkie wymagania klienta. Licencje są imienne i wystawiane dla 1 konkretnego użytkownika końcowego dlatego stanowią usługę która po opłaceniu zamówienia nie podlega anulowaniu, zwrotowi czy reklamacji!
  3. Co mam zrobić jeśli zgubiłem/skasowałem licencję?
  4. W przypadku zgubienia bądź utraty klucza licencyjnego prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Zalecamy także wykonywanie kopii zapasowej przesyłanych kluczy.
  5. Czy mogę dokonać zmiany nazwy na już wysłanej licencji?
  6. To zależy od producenta. Jednak w wielu przypadkach nie ma takiej możliwości dlatego proszę baczną uwagę zwrócić na dane użytkownika licencji bo najczęściej nie ma możliwości ich zmiany już po realizacji zamówienia. Dane użytkownika licencji jest podawana w 2 kroku zamówienia.
  7. W jakiej formie są zamawiane licencje?
  8. Licencje są w formie elektronicznej jako plik z kluczem licencyjnym bądź jako numer seryjny i wysyłane są pocztą elektroniczną.
  9. Czy oferowane są wersje pudełkowe programów?
  10. Nie. Wersje pudełkowe ze wzlędu na obniżenie kosztów zakupu oprogramowania nie są oferowane. Można natomiast zakupić oprócz samej licencji elektronicznej także papierowy certyfikat legalności oraz nośnik które wysyłane są na koszt sklepu i całość stanowi namiastkę wersji pudełkowej.

Obsługa sklepu

  1. Jak mam znaleźć oprogramowanie którego szukam?
  2. Najprościej skorzystać z wyszukiwarki bądź z katalogu oprogramowania. Jeśli szukane oprogramowanie nie zostanie odnalezione możesz skorzystać z zapytania ofertowego po przesłaniu którego w ciągu 2 dni skontaktujemy się z Tobą w sprawie dostępności i oferty cenowej.
  3. Jak działa wyszukiwarka?
  4. Wyszukiwarka pozwala na szybkie odnalezienie oprogramowania. Wystarczy w polu szukania wpisać pełną bądź tylko częściową nazwę programu lub producenta a nasz system znajdzie wszystkie pasujące programy. Dodatkowo można znaznaczyć opcję szukania w opisach co zazwyczaj daje znacznie więcej wyników.
  5. Czym są ostatnio przeglądane?
  6. Ostatnio przeglądane programy widoczne w dolnej części prawej kolumny są listą ostatnio przeglądanych programów w kolejności ich przeglądania.
  7. Jak skontaktować się z obsługą sklepu?
  8. Na stronie kontaktu jest podanych kilka sposobów kontaktu.

Szczegóły programu

  1. Czym są stanowiska?
  2. Stanowiska są to pojedyncze komputery na których ma być wykorzystywane oprogramowanie. Ilość zamawianych stanowisk powinna być nie mniejsza niż ilość komputerów na których oprogramowanie ma być wykorzystywane.
  3. Ile powinienem zamówić stanowisk/licencji?
  4. Ilość zamawianych stanowisk/licencji powinna być nie mniejsza niż ilość komputerów na których oprogramowanie ma być wykorzystywane. W zależności od oprogramowania istnieją pewne złagodzenia tej zasady np. w przypadku kiedy użytkownkiem jest osoba prywatna posiadająca więcej niż 1 komputer dlatego przed zakupem zalecamy zapoznać się z oryginalną licencją zamawianego programu.
    W przypadku wariantów licencji należy dodatkowo wziąć pod uwagę ilość stanowisk zawartych w wybranym pakiecie.
  5. Co to jest certyfikat legalności?
  6. Certyfikat legalności nie jest wymagany i stanowi dodatkowy dowód legalności zakupionego oprogramowania. Wystarczającym dowodem jest faktura którą wysyłamy każdemu klientowi pocztą tradycyjną jednak jeśli ktoś poza fakturą chce mieć dodatkowy dokument potwierdzający legalne przekazanie licencji użytkownikowi końcowemu to dajemy taką możliwość. Certyfikat jest dodatkowo płatny i kosztuje 14,64 zł brutto.
    Certyfikat wystawiany jest przez sklep softx.pl a w niektórych przypadkach przez producenta/dystrybutora oprogramowania.
  7. Co to jest nośnik?
  8. Nośnik jest nagrywany przez sklep softx.pl i zawiera licencję oraz wersję instalacyjną oprogramowania. Nośnik nie jest wymagany bo licencje są wysyłane pocztą elektroniczną a samo oprogramowanie można pobrać z internetu. Nośnik nie jest oryginalnym produktem producenta zamawianego oprogramowania ponieważ większość producentów nie posiada go w swojej ofercie gdyż wiąże się to z obniżeniem kosztów samej licencji.
  9. Co to jest cennik jednostkowy?
  10. Cennik jednostkowy w szczegółach programu jest to cennik dla pojedynczego stanowiska w licencji czyli koszt licencji jest równy cenie jednostkowej przemnożonej przez ilość stanowisk. Im licencja jest kupowana dla większej ilości stanowsik tym cena pojedynczego stanowiska jest niższa.
  11. Czy podane ceny w sklepie są cenami brutto czy netto?
  12. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto czyli zawierające w sobie podatek VAT chyba, że jest zaznaczone inaczej.
  13. Którą wersję programu kupuję?
  14. Ze względów technicznych w nazwach programów oraz jego szczegółach nie ma umieszczonej informacji o wersji programu. Zamówienie danego programu dotyczy zawasze jego najnowszej aktualnej wersji a konkretny numer wersji można sprawdzić na stronie producenta oprogramowania.
  15. Czy ceny w sklepie są stałe?
  16. Ceny większości programów zmieniają się codziennie ze względu na kursy walut. Ceny są raz dziennie przeliczane wg średniego kursu walut NBP z dnia poprzedniego.
  17. Obrazek produktu zawiera pudełko. Czy je otrzymam?
  18. Obrazki na listach i w szczegółach programów są jedynie wizualizacją programu a sam zakup dotyczy tylko i wyłączenie licencji elektronicznej z ewentualnym certyfikatem i nośnikiem nagrywanym przez nasz sklep. Pudełka znajdujące się przy programach nie są przedmiotem zakupu!

Współpraca partnerska

  1. Na czym polega współpraca partnerska?
  2. Jeśli chcesz z nami nawiązać współpracę możesz skorzystać z 2 atrakcyjncyh modeli współpracy: dla firm, która polega na dalszej odsprzedaży oferowanych przez nas programów z atrakcyjnymi rabatami oraz dla właścicieli stron, która polega na wypłacaniu przez nas prowizji za każdy zakup który nastąpił po przejściu z Twojej strony.
  3. Na czym polega współpraca dla firm?
  4. Jest to współpraca polegająca na dalszej odsprzedaży oferowanych przez nas programów z atrakcyjnymi rabatami. Dzięki współpracy może zaoferować stały atrakcyjny rabat, dłuższe terminy płatności faktur a dla najbardziej aktywnych partnerów dodatkowe rabaty.
  5. Co zrobić aby zostać naszym partnerem handlowym?
  6. Wystarczy skontaktować się z nami i przesłać dokumenty firmy.
  7. Co to jest program partnerski dla właścicieli stron?
  8. Dzięki współpracy z nami za każde zrealizowane zamówienie w naszym sklepie przez klienta przychodzącego z Twojej strony otrzymujesz prowizję od wartości zamówienia. Jedyne co musisz zrobić to podpisać z nami umowę i wstawić specjalny link (do strony głównej sklepu, kategorii bądź konkretnego programu) a całą resztą czyli sprawami księgowymi i rachunkowymi zajmiemy się już my.
  9. Dla kogo jest program partnerski (dla właścicieli stron)?
  10. Program partnerski dla właścicieli stron jest przeznaczony zarówno dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej jak i dla firm czy osób prawnych. W przypadku osób fizycznych kwota prowizji będzie pomniejszona o składki ZUS oraz koszty uzyskania przychodu a podstawą do płatności jest rachunek. W przypadku firm kwota prowizji nie jest pomniejszana i stanowi wartość brutto na wystawionej fakturze, która jest podstawą do wypłacenia prowizji.
  11. Co zrobić aby zostać partnerem dla właścicieli stron?
  12. Wystarczy się zarejestrować w naszym sklepie a następnie skontaktować się z nami a my prześlemy umowę współpracy i po jej podpisaniu przez obie strony uzyksasz dostęp do swojego panelu, gdzie będziesz mógł/a śledzić na bieżąco ilość przekierowań i zakupów dokonanych z Twojej strony.

Zamówienie

  1. Czym są dane do licencji?
  2. Dane do licencji umieszczane są w elektronicznej licencji dla zamawianego oprogramowania. Domyślnie dane te są takie same jak klienta jednak np. w przypadku dalszej odsprzedaży będą to dane klienta końcowego. Zapoznaj się także z zasadami nazwy użytkownika w licencji. Proszę zwrócić uwagę na dane użytkownika licencji bo najczęściej nie ma możliwości ich zmiany już po realizacji zamówienia.
  3. Jaka powinna być nazwa użytkownika w danych do licencji?
  4. Nazwa użytkownika w danych do licencji powinna być unikatowa dlatego dla osób prywatnych powinna zawierać imię i nazwisko a dla firm ich pełną nazwę (w przypadku działalności gospodarczych także z imieniem i nazwiskiem).
    Jeśli nazwa użytkownika nie będzie unikatowa czyli np. nie będzie zawierała nazwiska dla osób prywatnych lub pełnej nazwy firmy może pojawić się konieczność korekty nazwy użytkownika. Proszę zwrócić uwagę na dane użytkownika licencji bo najczęściej nie ma możliwości ich zmiany już po realizacji zamówienia.
  5. W jaki sposób mam zapłacić za licencje?
  6. Ze względu na formę licencji (plik bądź numer rejestracyjny) oraz sposób wysyłki (poczta elektroniczna) preferowaną formą płatności jest przedpłata, którą należy zrealizować do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Płatność może być też dokonana poprzez system DotPay, PayPal (także z wykorzystaniem karty kredytowej) i PayByNet. W wyjątkowych sytuacjach (organy samorządowe, sektor publiczny itp.) możliwe jest wystawienie faktury z 14-dniowym terminem płatności i na jej podstawie dokonanie płatności za zamówienie. Więcej o warunkach płatności i dostawy.
  7. Kiedy otrzymam zamówione licencje?
  8. Generalnie realizacja zamóienia trwa od 1 do 5 dni i jest zależna od programu (informacja o dokładnym czasie realizacji umieszczona jest w szczegółach programu) roboczych jednak w wyjątkowych przypadkach może się przedłużyć do 14 dni.
  9. Czy dostanę oryginalną papierową fakturę VAT / paragon?
  10. Po zaksięgowaniu przez nas płatności za zamówienie wysyłamy potwierdzenie wraz z fakturą pocztą elektroniczną lub paragonem (w zależności od podmiotu kupującego) oraz jeśli klient sobie tego zażyczy oryginalą papierową fakturę / paragon pocztą tradycyjną.
  11. Ile kosztuje dostawa zamówionego oprogramowania?
  12. Dostawa ze względu na formę licencji jest darmowa a ewentualna wysyłka certyfikatu/nośnika także jest na koszt sklepu.
  13. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego oprogramowania?
  14. Odbiór osobisty nie jest możliwy co wynika z faktu, iż licencje są imienne i generowanie dla konkretnego użytkownika dlatego nie są trzymanie w magazynie. Poza tym wysyłka pocztą elektroniczną jest najszybszym sposobem dostarczenia licencji a wysyłka faktury oraz ewentualnego nośnika/certyfikatu jest na koszt sklepu więc klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z dostarczeniem oprogramowania.
  15. Kiedy otrzymam fakturę i certyfikat/nośnik?
  16. Faktura VAT / Paragon (jeśli klient sobie tego zażyczył) i certyfikat/nośnik są wysyłane średnio w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania klucza licencyjnego. Przesyłka wysyłana jest pocztą listem ekonomicznym dzięki czemu nie ponoszą Państwo kosztów dostawy i powinna dotrzeć do Państwa w ciągu 3-5 dni roboczych od wysłania jednak nie możemy ponosić odpowiedzialności za terminowość poczty.
  17. Co zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona bądź nie dotarła?
  18. Jeśli przesyłka dotarła uszkodzona (np. uszkodzony nośnik) lub w ogóle nie dotarła w ciągu 7 dni roboczych od wysłania klucza licencyjnego proszę nas o tym powiadomić - wówczas przesyłka zostanie wysłana ponownie.
  19. Czy zakupy są bezpieczne?
  20. Dzięki połączeniu szyfrowanemu SSL zakupy w naszym sklepie są całkowicie bezpieczne i nikt niepowołany nie może podejrzeć podawanych danych podczas rejestracji czy składania zamówienia. Tryb bezpieczny włączany jest automatycznie podczas logowania do sklepu, skladania zamówienia i rejestracji.
  21. Co to jest forma płatności PayPal
  22. System PayPal pozwala na łatwe i szybkie dokonywanie płatności kartą kredytową bądź środkami zgromadzonymi na koncie PayPal. Nie pobieramy żadnych prowizji od tego typu płatności więc kwota płatności stanowi kwotę zamówienia. Płatność PayPal jest od razu rejestrowana w naszym systemie dzięki czemu od razu po dokonaniu płatności zamówienie przechodzi w stan realizacji.
  23. Co to jest forma płatności Przelewy24
  24. System Przelewy24 pozwala na dokonanie szybkiej płatności internetowej z wykorzystaniem banku, w którym zamawiający ma konto. Dzięki temu wpłata jest praktycznie od razu potwierdzana przez nasz sklep i zamówienie od razu przechodzi do realizacji. Status płatności można w każdej chwili spradzić w podglądzie zamówienia. Część systemów od razu wprowadza wszystkie wymagane dane i zamawiającemu pozostaje jedynie potwierdzenie transakcji a część wymaga wprowadzenia większej liczby danych. Płatności te są bardzo wygodne i szybkie a zamawiający nie płaci żadnej prowizji od takiej płatności.
  25. Co oznacza czas realizacji "natychmiast"?
  26. Jeśli płatność zostanie dokonana poprzez system PayPal/DotPay klucz licencyjny zostanie wysłany automatycznie w ciągu kilku minut od zaakceptowania płatności przez nasz sklep. Jeśli płatność zostanie dokonana przelewem klucz licencyjny zostanie wysłany natychmiast po zaksięgowaniu przez nas wpłaty za zamówienie.
  27. Co to jest kupon rabatowy?
  28. Kupon rabatowy upoważnia do zakupu licencji dla wybranego programu w obniżonej cenie. Może być on użyty tylko raz i tylko dla konkretnego programu, którego dotyczy. Jego ważność jest ograniczona czasowo. Aby skorzystać z kuponu rabatowego należy w koszyku wpisać go w pole "Kupon rabatowy" i zatwierdzić przyciskiem "użyj". Po zaakceptowaniu kuponu cena na program z nim skojarzony zostanie obniżona. W jednym zamówieniu można użyć tylko 1 kuponu rabatowego.
  29. Co to jest forma płatności PayByNet?
  30. System płatności PayByNet prowadzony przez Krajową Izbę Rozliczeniową pozwala na dokonywanie szybkich i bezpiecznych przelewów z własnego banku na nasze konto. Nie pobieramy żadnych prowizji od tego typu płatności więc kwota płatności stanowi kwotę zamówienia. Płatność PayByNet jest od razu rejestrowana w naszym systemie dzięki czemu od razu po dokonaniu płatności zamówienie przechodzi w stan realizacji.
    Aby zapłacić poprzez PayByNet należy posiadać konto w jednym z banków: CityHandlowy, Milennium Bank, Alior Bank, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Banki Spółdziecze i Bank BPS, PlusBank i Bank Pekao
  31. Co zonacza "brak automatycznych odnowień"?
  32. Kupując licencje w naszym sklepie nigdy nie zostaną Państwo automatycznie obciążeni za ich odnowienia. W przypadku wielu programów licencja jest w formie czasowej subskrypcji. Kupując taką licencję bezpośrednio u producenta najczęściej jest ona automatycznie odnawiana niezależnie od tego czy kupujący tego chce czy nie. Anulowanie takiego automatycznego odnowienia jest praktycznie niemożliwe co wiąże się z naliczeniem opłat.

    Natomiast kupując licencje w naszym sklepie nigdy nie są Państwo obciążali automatycznym odnowieniem. My wysyłamy jedynie propozycję odnowienia i to od Państwa zależy czy licencja zostanie obciążona.

Jeśli nie znalazłeś/aś na powyższej liście odpowiedzi na swoje pytanie zadaj je nam lub zapytaj na żywo.

livechat